Помощ при щета
ДЕЛТА ИНС БРОКЕР ООД предоставя на своите клиенти съдействие при уреждане на застрахователни претенции, като част от цялостния ни подход за осигуряване на добро клиентското обслужване. Предвид това, че всеки застраховател, с който ДЕЛТА ИНС БРОКЕР има установени търговски отношения, работи съгласно приети вътрешни правила за дейността по уреждане на претенции по застрахователни договори, както и процедури, по които приема уведомления за щети, събира нужните доказателства, извършва оценка на причинените вреди, определя размера на обезщетенията и извършва разплащания, за Ваше улеснение по-долу Ви предоставяме линкове към секциите за завеждане на щети при застрахователно събитие на съответните застрахователи:
ЗК Аксиом АД - Помощ при щета
ЗАД Алианц България – При щета
ЗАД Армеец – Помощ при щета
ЗД Бул Инс АД – При щета
ЗАД Булстрад Виена Иншурънс Груп – При щета
Групама застраховане ЕАД – Как да заявя щета
ЗЕАД ДаллБогг: Живот и Здраве ЕАД - Контакти
Дженерали Застраховане АД – Завеждане на щета
ДЗИ Общо застраховане АД - Обслужване на щети и претенции
ЗД Евроинс АД – За клиенти
ЗК Лев Инс АД - Полезно
ЗАД ОЗК Застраховане АД – Уведомления за щети
ЗК Уника АД и ЗК Уника Живот АД - Уведомление за щета
Нашите служителите са на разположение да Ви предоставят конкретни и ясни инструкции, както и информация за последващи действия в случай на настъпило застрахователно събитие в работни дни от 09.00 часа до 17.00 часа и в събота от 10.00 до 12.30 часа.